Tématické zameranie v roku 2016:
„Digitalization of Society, Economy and Market: Current Issues and Challenges“
„Digitalizácia spoločnosti, ekonomiky a trhu: aktuálne problémy a výzvy“
Cieľ konferencie:
Cieľom konferencie je reflektovať aktuálny fenomén digitalizácie a rastúci vplyv ICT na rôzne aspekty fungovania spoločnosti a ekonomiky. Téma konferencie nadväzuje na jednu z ťažiskových iniciatív Európskej únie schválených v rámci programu Európa 2020 pod názvom „Digitálna agenda pre Európu“.
Sekcie:
1. Digitalizácia a inovácie vo finančnom sektore
- Digitalizácia a inovácie bankových produktov: formy, význam, prípadné riziko
- Digitalizácia v obchodovaní s cennými papiermi
- Etické aspekty digitalizácie vo finančnom sektore
2. Digitálny marketing a sociálne médiá
- Nové možnosti marketingu v digitálnom prostredí
- Digitálny marketing a cielená segmentácia
- Správanie sa zákazníka v digitálnom prostredí
- Sociálne a psychologické ohrozenia v digitálnom prostredí
- Sociálne médiá v komunikácii so zákazníkom
3. Manažment, inovácie a podnikanie v období digitalizácie
- Nové prístupy k manažmentu organizácií v digitálnom prostredí
- Využívanie nástrojov a metód pre inovácie procesov v digitálnom prostredí
- Projektový manažment s dôrazom na digitálne prostredie
4. E-learning a digitálne vzdelávanie
- Online vzdelávanie ako nástroj profesionálneho rozvoja
- Uplatnenie znalostného manažmentu v praxi
- Kolaboratívne vzdelávanie prostredníctvom internetu
5. Kreativita a digitalizácia v umení, športe a voľnočasových aktivitách
- Digitálne technológie a nové možnosti kreativity
- Kreatívny priemysel, digitalizácia a interaktivita
- Digitálne umenie a jeho publikum
- Digitalizácia a využitie informačných technológií v manažérstve kolektívnych športov
- Digitálne technológie v turizme a iných voľnočasových aktivitách
- Sociálne médiá v umení, športe a voľnočasových aktivitách
Dátum a miesto konania konferencie:
12. apríl 2016
Vysoká škola manažmentu
Panónska cesta 17, 851 04 Bratislava
1.poschodie, miestnosť č. 113
Informácie pre účastníkov konferencie:
1. Rokovací jazyk: angličtina, slovenčina, čeština.
2. Príspevky účastníkov budú publikované v recenzovanom zborníku na CD.
3. Rozsah abstraktu je max. 20 riadkov, rozsah príspevku je max. 20 strán, formát A4.
4. Termín pre doručenie abstraktu v elektronickej forme: 20. december 2015.
5. Termín pre doručenie príspevku v elektronickej forme: 20. február 2016.
6. Registrácia na konferenciu je možná do 20. februára 2016.
7. Kontakt pre zaslanie abstraktu a príspevku:
8. Konferenčný poplatok je 75,00 EUR.
9. Termín pre zaplatenie konferenčného poplatku je do 20. februára 2016.
10. Presný program konferencie bude zaslaný všetkým zaregistrovaným účastníkom.
Viac informácií, vrátane vedeckého a organizačného výboru a platieb, TU.
PROGRAM KONFERENCIE
Kontakt
Vysoká škola manažmentu
Mgr. Lucia Baginová
Bezručova 64, 911 01 Trenčín
Tel.: +421 32 65 81 293, +421 904 985 315
e-mail:
UCHÁDZAČI | ŠTUDENTI | ONLINE CENTRUM | PROGRAMY | KNIŽNICA | KONTAKTY | ÚRADNÁ VÝVESKA | |
Informácie | Rozvrhy | Moodle | BSBA | Online katalóg | Bratislava | Výberové konania | |
Prihláška | Školné | Brightspace | MBA | Knižničné zdroje | Dlhodobý zámer VŠM | ||
Štúdium v slovenčine | Dokumenty | ESO | Bc. | Služby | Legislatíva | ||
Štúdium v angličtine | Kontakty | Uploader | Mgr. | Kontakty | Školné a poplatky | ||
Katalóg VŠM | Portál CityU | Bc/BSBA | Výročné správy | ||||
Katalóg CityU | Mgr/MBA | Rada Kvality | |||||
© Copyright Vysoká škola manažmentu 2023
Stránky generuje redakčný systém WebJET spoločnosti InterWay, a. s.